diff --git a/2024-25/javaAPI/fr/iut_fbleau/GameAPI/AbstractBoard.java b/2024-25/javaAPI/fr/iut_fbleau/GameAPI/AbstractBoard.java index 2f6d79c..d606ba2 100644 --- a/2024-25/javaAPI/fr/iut_fbleau/GameAPI/AbstractBoard.java +++ b/2024-25/javaAPI/fr/iut_fbleau/GameAPI/AbstractBoard.java @@ -33,7 +33,7 @@ public abstract class AbstractBoard implements IBoard{ // Beware not checking if history is not empty // To be used in undo() private void removePlyFromHistory(){ - return this.history.removeLast(); + this.history.removeLast(); } diff --git a/2024-25/javaAPI/fr/iut_fbleau/GameAPI/AbstractGamePlayer.java b/2024-25/javaAPI/fr/iut_fbleau/GameAPI/AbstractGamePlayer.java index 75888d0..be251ee 100644 --- a/2024-25/javaAPI/fr/iut_fbleau/GameAPI/AbstractGamePlayer.java +++ b/2024-25/javaAPI/fr/iut_fbleau/GameAPI/AbstractGamePlayer.java @@ -8,7 +8,7 @@ import java.util.Iterator; public abstract class AbstractGamePlayer { // not a band, but which type of player I am in the game (PLAYER1 or PLAYER2). - private iAm Player; + private Player iAm; // Le joueur réel pourrait avoir besoin de connaître un constructeur de coup? // pas pour l'instant. @@ -21,6 +21,6 @@ public abstract class AbstractGamePlayer { * * @throws IllegalStateException if the Situation is already in the bookmarks */ - public abstract AbstractPly (IBoard p); + public abstract AbstractPly giveYourMove(IBoard p); }