SAE11_2023/JEUX_SERPENT/fonction.h

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866 B
C

#ifndef FONCTION_H
#define FONCTION_H
#include <stdlib.h>
#include <stdio.h>
#include <graph.h>
#include <time.h>
extern long int attendre;
extern int seconde, minute, seconde_actuel, old_seconde;
extern char timer[6];
extern unsigned long int suivant;
extern int serpent, tete_up, tete_down, tete_right, tete_left, queue_up, queue_down, queue_left, queue_right;
extern int x, y, direction, t, segment, i;
extern int pos_x[2400], pos_y[2400], old_x[2400], old_y[2400];
extern long int vitesse;
extern int p, pp, pomme, pommex[5], pommey[5];
extern int fond, Nbr;
extern char score[4];
extern int go_on;
extern int imageMenu;
void Pomme();
void Controle();
void Serpent();
void Update_Serpent();
void Terrain();
void Timer();
void Update_Timer();
void DessinerScene();
void Score();
void Collision();
void MenuDeFin();
void MenuDebut();
void Attendre();
#endif