SAe/SAe2.1/CaseBonus.java
2023-05-19 17:13:41 +02:00

41 lines
868 B
Java

import java.awt.*;
import javax.swing.*;
import java.awt.event.*;
import java.util.*;
public class CaseBonus extends Case {
public CaseBonus(int x, int y, String type){
super(x, y, type);
}
public CaseBonus newRandomCaseBonus(int x, int y){
Random rand = new Random();
int aleatoire = rand.nextInt();
if(aleatoire < 0){
aleatoire = -aleatoire;
}
if (aleatoire % 100 < 25){
aleatoire = rand.nextInt();
if(aleatoire < 0){
aleatoire = -aleatoire;
}
return new Potion(aleatoire % 40 + 1, x, y);
} else {
if (aleatoire % 100 > 64){
aleatoire = rand.nextInt();
if(aleatoire < 0){
aleatoire = -aleatoire;
}
return new Arme(aleatoire % 50 + 1, x, y);
} else {
aleatoire = rand.nextInt();
if(aleatoire < 0){
aleatoire = -aleatoire;
}
return new Or(aleatoire % 100 + 1, x, y);
}
}
}
}